onsdag 2 mars 2011

Stockholm 3


Sista dagen med pojkarna på huvudkontoret idag! Imorgon ska jag hjälpa killarna i butiken på Hantverkargatan. Ni ser: killar, killar, killar... Så sent som i förra veckan hade jag en engelsk kund som ville ha en reservdel till hans Primus-kök. Jag hade visst kunnat hjälpa honom men han ville hellre ha hjälp av Jacob (bara för att han är kille). För enligt kunden var han mer teknisk?! Hur kan kunden veta det? Jag är faktiskt den mest tekniska på stället, no offence! Det är inte första gången heller som sådant händer men får man bara bevisa att de har fel tycker de genast att situationen blir lite pinsam.

Så nu snurrar det i huvudet av orderläggande, etikettutskrivning och inkvittering. Sen alla kommando F3, F4, F5, F6, F7 & F8 som används till diverse olika funktioner. Nej, jag glömde visst ctrl+F5 som ibland har samma funktion som F8 och dessutom kan man trycka på ctrl+F4 för att något annat ska hända. Som sagt det snurrar i min skalle^^. Men effektiva som vi är har jag tillsammans med Erik och Jeremy hunnit med att hjälpa Odengatan och Sveavägen. Bara för att jag skulle träna på allt i verkligheten. Det är inte varje dag som kontorsnissarna är på golvet och jobbar, minsann!

Några kändisar har inte synts till men däremot har jag idag korsat den korsningen där det sker mest olyckor enligt Jeremy;) Alltid något...

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar