måndag 21 mars 2011

Helgen

Lördagen började med jobb. På kvällen åkte jag hem till Teresia på tacomys:) Vi kollade på olika resmål till sommaren och det blir antagligen Magaluf, Mallorca. JAAAAA!:)

Söndag= Tacksägelse i Hofterups kyrka. En mycket liten kyrka, hur ska detta gå? På kvällen var Heléne, Annica och jag på konsert i Turesholmskyrkan och lyssnade på Glenn Wish. Jag älskar Elvis-genren! Jag är väl inte så kyrklig annars så två gånger på en dag är väldigt ovanligt;)

Nu är det färdigjobbat för idag. En rolig sak som hände på jobbet idag var: Varje vår flyttar det in en duva i fläkten ovanför ingången till butiken. Det hör man när han/hon/den/det hoar (hoar duvor, eller är det bara ugglor?). Strunt samma, jag sa i alla fall till Jacob att nu har "gästen" flyttat in igen. Han förstod vad jag menade men Natasha visste ju inte om detta. Hon var helt säker på att vi skojade med henne. Vi skrattade och sa att de var sant! Till sist började hon nog tro på oss:) Jag har världens bästa arbetskamrater!

Ska snart dra till 24:an för att träna med T.

Det finns en sång som säger allt
som värmer när det blåser kallt
som lockar dig att gråta eller jubla
den har nånting som griper tag
och leder dig från natt till dag
och plötsligt vill du sjunga hallelujah....

Det snackas en massa men vilka finns där när det verkligen gäller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar