fredag 31 augusti 2012

Updates! News!

Sen förra inlägget har jag som sagt varit på Startläger. Vi hade fem barn och så var vi fyra ledare:) Allt gick bra förutom att vi hade för lite klyftpotatis så Eddie och jag fick köra och handla. Sen brände vi samma potatisar och diskmedlet tog slut men som sagt annars flöt det på ganska smärtfritt.

Två glada ledare!
Under veckan har det blivit en hel del jobb, som vanligt! Inventering i tisdags och vi började kl. 6! Efter elva timmars arbetande kände jag mig helt färdig och fick lov att gå hem. Tisdagen som egentligen var min lediga dag fick ersättas med en ledig onsdag istället.

Onsdagsförmiddagen användes till att ha sightseeing med Robin i Hässleholm. Sen var det dags för DS-möte i Landskrona. 

Torsdag och fredag - jobb.

Imorgon lördag - ledig och ska bli av med förkylningen!

På söndag - terminsstart för scouterna och spendera lite tid med Robin.

Vi hörs! So long...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar