måndag 18 april 2011

Updates! News!

Lite uppdatering för er som bryr sig eller bara är allmänt "förvedna":

1. Jag har just nu en hicka som inte verkar vilja ge med sig. Hick, hick, hick...

2. Jag är förkyld! Vilket medför ont i halsen, hosta, en näsa som snorar och dessutom en kondition som en 90-åring. Aah, stackars mig (not)...

3. Sitter på balkongen och skriver detta. Njuter av solen och påminner mig själv om att våren och sommaren är den bästa delen av året.

4. Var i Tyringe igår och kollade på TKS:s isshow. De är verkligen jätteduktiga! Man känner sig ganska dålig på att åka skridskor när man inser att 3:åringarna åker minst lika bra som jag om inte bättre.

5. ÄNTLIGEN! Nu har vi bokat resan till Bulgarien! Wiiiieeeeee!!!

6. Nu tror jag att hickan har försvunnit. Yes...

Dagens: "Efter regn kommer solsken"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar