söndag 10 april 2011

Hemma

Tillbaka i Skåne! Helgen har varit mycket rolig och "Romeo & Julia" var JÄTTEBRA! Måns är bäst! Även Anton Lundqvist var en av favoriterna. Han var också med i "Grease-den svenska versionen" som jag såg på Göta Lejon för ca ett år sedan. Tydligen är han Maria Lundqvists son...

Tre ord som kan sammanfatta helgen: JAG ÄLSKAR MUSIKALER!

Lite kändisar som man såg förrutom de på scenen var Mark Levengood och Pia Johansson som var på musikalen tillsammans. Heléne säger även att hon såg "Lars". "Vem?" "Den nya fotbollstränaren" Med det menar hon Erik Hamrén, så bra koll har hon. Så det kan ha varit vem som helst så det kan man inte lita på^^

Vi hann även med lite shopping, bad och en stadsruntur. Samt det viktigaste av allt, man måste gå in i minst en Naturkompaniet-butik. I och med att det inte var så längesen jag var i Stockholm sist så räckte det med de två butikerna på Kungsgatan:)

Enligt önskemål från Heléne och Annica ska jag börja med att alltid ha något ordspråk, roliga kommentarer från folk eller något annat vitsigt med i mina blogginlägg. Bara för att det här är premiären kommer det att bjudas på hela TVÅ stycken.

"Nu är du ute och cyklar och har punka på båda däcken!"
"Du dricker väl inte gammal mjölk?" (Annicas kommentar ang. ifall man kunde dricka äppelmusten eller inte)

Godnatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar