lördag 2 april 2011

900402 = 21 år

2011-04-02 jaha, då var man redan ett år äldre! Jag förstår inte vart tiden tar vägen...

Dagen har varit bra! Många gratulationer via sms och Facebook. Även ett telefonsamtal från jobbet. När de ringde var jag säker på att de behövde hjälp med kassan eller något men när Rosita, Jacob & Natasha började sjunga "Vi gratulerar, vi gratulerar..." Gissa om jag blev förvånad men glad!

Nu på kvällen har mormor & morfar, Inger m. familj och Janåke varit här! Som sagt dagen har varit mycket bra men det finns en person som saknades. Någon som aldrig har missat min födelsedag...Men jag fick födelsedagspresenter av henne ändå. Tack vare Janåke! De kommer att placeras på min "M-hörna" i lägenheten brevid TV:n.

Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Nä, M missade aldrig en födelsedag... Fint av Janåke att komma med presenter, på så vis var M närvarande ändå :)

    SvaraRadera