måndag 28 februari 2011

Stockholm

Framme!

Då har man tagit sig fram till lägenheten och det var lättare än jag trodde. Tunnelbanan i ca 2 minuter och sen 200 m promenad. Naturkompaniets lägenhet ligger ovanpå butiken på Hantverkargatan. Så nu är man Stockholmare för en vecka^^

Imorgon börjar utbildningen på det nya kassasystemet. Jag ska vara på huvudkontoret bland alla de "höga hönsen":) Så det ska nog gå bra! Det hade dock varit lättare att vara två st, det är lätt att man missar något när man är själv. Det hade ju dessutom varit roligare att ha sällskap!

Taxin är beställd och imorgon ska jag åka taxi för första gången i mitt liv. Tjiiihooooo! Haha

Det är ju tydligen 25 år sedan Olof Palme blev mördad idag. Lustigt att man skulle åka hit just idag. Han blev ju skjuten vid Sveavägen och ungefär där ligger huvudkontoret:/

28 februari betyder också att det är min namnsdag! Grattis till mig:) (och alla ni andra som heter Maria^^)

Tjaaaaaa

1 kommentar: