fredag 23 mars 2012

Jag vill också...

När kunderna kommer in i butiken och berättar att de ska åka iväg någonstans och att de behöver nya saker. Då blir man lite smått avundsjuk, jag vill också göra någonting. Igår läste jag i Väla-magasinet om en resa till Menorca. Ja, Menorca och INTE Mallorca. Åtta dagar i värmen med vandring och cykling låter väl härligt? Jag har bara ett litet (stort) problem, ingen vill följa med. Mamma tyckte att pappa kunder följa med men som vanligt så, nej. Känner du dig sugen på att resa med mig, kommentera!

Nu är det i alla fall fint väder här hemma så jag får väl nöja mig med det så länge. I förmiddags så gick jag byarundan med Wilma, Trizz och Nova. Tre hundar är tre gånger så svårt att hålla reda på som ingen hund alls.

Det ska vara fint väder hela helgen också och innan idag blev jag så sugen på att vara ute och grilla korv. Så min söndag kommer definitivt att spenderas utomhus.

Dagens antal: 10 dagar

2 kommentarer:

  1. Det tycker jag med; att Frisse ska hänga med! Du får pressa honom lite till ;-)
    Jag hade gärna hängt på men pengarna tryter nu när man är föräldraledig så det går inte :-(

    SvaraRadera
  2. Någon annan tycker jag att det borde finnas som vill följa med! Det förstår jag, Jessica! Men annars hade det nog varit roligt:)

    SvaraRadera