onsdag 15 februari 2012

Utbildning och så!

I mars ska jag åter igen åka på utbildning i Stockholm, är ju ett år sedan sist. Den här gången är det Fjällräven som ska hålla en vaxutbildning för de anställda på Naturkompaniet. En från varje butik får åka och gissa vem som åker för Kristianstad? Dessutom åka 1:a klass, inte fel!
Utbildningen kommer att vara på Lidingö, på Högberga gård.
http://www.hogberga.se/

I söndags var det dags för "Lån från Evigheten". Sååå, bra det blev! Måste säga att jag faktiskt är lite stolt över mig själv också som stod på scenen och (hör och häpna) SJÖNG tillsammans med Heléne och Annica (JAHM). Bara för att Heléne övertalade mig och bara för dig, M!
http://www.youtube.com/watch?v=Am7EI5tdaX4

Har även börjat packa inför nu på söndag då det är dags för IDRE! Håll tummarna för att jag inte kommer att bryta något!

Måste också bara tillägga att om jag skulle vara ett djur skulle jag vara en "Fjällräggla". Hmm, vad är det? Jo, en blandning av räv och uggla. Listig och smart. Detta viktiga ställningstagande kom Eddie och jag fram till på Facebook. För er som vill veta så skulle Eddie då vara en åsna.

Dagens varumärke: Tierra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar