tisdag 15 november 2011

Godnatt...

...säger jag efter en dag som började panikartat då jag inte kunde öppna butiken för att strömmen hade gått. Vad f*n gör jag nu?! Jag kom ju inte ens in genom dörrarna för det j*kla gallret. Men jag löste problemet (efter tio olika samtal), frågade grannbutiken vilka som var fastighetsägare och kunde ordna fram en elektriker som kunde konstatera att jordfelsbrytaren hade utlöst (men av okänd anledning). Efter det rullade jobbdagen på ganska smärtfritt. Lugnt med kunder och vi hann med uppackning och lite städning.

Efter jobbet följde jag med Maria till Halmstads klätterklubb. Jag har ju klättrat några gånger tidigare i Kristianstad men det här var mycket större och bättre! Roligt.

Jag har ju trott att dagarna kommer att gå långsamt här den tiden då jag inte jobbar men det behöver jag inte oroa mig för. Den ena personen efter den andra vill fika med mig:)

Ny jobbdag imorgon! Jag håller tummarna för att där ska vara STRÖM då!

Tack, för mig! Hälsningar från ett kallt och mörkt Halmstad.

Dagens handels- och administrationsprogrammet-ord: PBL (problembaserat lärande)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar