måndag 1 april 2013

1 april

För tillfället är min blogg nästan som en sjukjournal. Nu har jag varit symtomfri från körtelfebern i en vecka och jag mår bra. Jag känner att orken också är på väg tillbaka! Men som ett brev på posten fick jag såklart svamp i munnen. Nu måste jag svälja 1ml Mycostatin 4 ggr om dagen i fyra veckor, suck!

Idag har jag i alla fall flyttat tillbaka till Hässleholm. Fick skjuts av Heléne då det var en del saker att flytta med. När vi skulle köra så såg vi att vi behövde ställa om klockan i vår bil. Men det var inte bara att trycka på knapparna så jag fick ta fram instruktionsboken medan Heléne körde. Tydligen behöver man en penna eller liknande för att ändra tiden. Då såg jag att vår bil har farthållare och instruerade Heléne hur hon skulle göra för att testa det. Hon hade aldrig använt det tidigare och reaktionen när bilen ökade farten var "-Bilen gasar ju själv!" Haha, det var kul!

Robin har underhållit mig under eftermiddagen! Han fick följa med mig och handla då mitt kylskåp var i stort sett helt tomt. Bra att ha någon som kan bära med sig när man inte får anstränga sig! Dessutom är det bra att ha någon som lagar mat! Eftersom jag har varit sjuk så har vi inte setts på fyra veckor och idag kunde vi äntligen ses igen!

Om lite mer än två timmar blir jag 23 år! Imorgon ska jag också gå tillbaka till jobbet en liten runda. "Våra coacher" ska komma så det vill jag inte missa.

1 april och jag har inte blivit lurad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar