måndag 28 januari 2013

Den tid som var, som är, som kom...

Det här har hänt, händer i vår och lite längre fram:
  • Nu är det bara 1½ vecka kvar till MILA igen! Längtar...
  • Om 1½ månad åker jag på Arctic Weekend till Riksgränsen/Björkliden tillsammans Gienny och Jacob. 25 timmars restid x2 http://www.haglofs.com/arctic-weekend-2013/
  • I april är det dags för Fenix Friluftsdagar igen. Träffa en massa kollegor, få en hel del testutrustning och prisutdelning till bästa butik m.m.
  • Tack vare att jag skickade in en bild på vår underställsavdelning till en tävling i höstas så kom vi tvåa av våra butiker. Därför vinner vi varsin tröja!
  • Måns Zelmerlöw ska vara med i en musikal på Cirkus i Stockholm i höst och den måste Heléne, Annica och jag se!
  • Min födelsedag, 2 april!
  • Det blir även en sommar till med Måns på Allsång på Skansen!
  • Förhoppningsvis blir det Menorca till sommaren!
  • I lördags hade vi 20-årsfest för Heléne. Fotot här nedan är taget då av Inger.
  • Mina systrar, yngre kusiner och jag!
...var blott ett lån från evigheten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar