söndag 4 november 2012

Att komma på en rubrik var svårt!

Så var det dags att sammanfatta den här veckan:
Måndag: Jobb.
Tisdag: Jobb. Efter stänging, clinic med Granitbiten vilket innebar lite nya, sköna ullstrumpor och vax till kängorna. Sen åkte jag hem och där väntade färdiglagad middag av Robin.
Onsdag: Ledig. Robin och jag åkte till Emporia, en liten besvikelse kan jag tycka. Rörigt och många "dyra" butiker. Men det var mycket smidigt att ta tåget dit i alla fall!
Torsdag: Jobb. Avslutade dagen i Horröd.
Fredag: Jobb. Mamma och jag tittade på utställningen av Lars Wallins klänningar på Kristianstad museum och åt sedan lunch på Hesslebaren. Avslutade dagen i Ella/Horröd.
Lördag: Jobb. Alla helgons dag, röd dag. Mer folk det här året i alla fall än det förra men fortfarande en ganska så tråkig dag att jobba på. Det är svårt för kunderna att veta ifall butikerna har öppet eller inte. Födelsedagsfest i Ella på kvällen. Premiäråktur i nya bilen!
Anne och jag dekorerade tårtorna!
Det här är min: Riven vit och ljus choklad och Non-stop!
Söndag: Ledig. SOVMORGON! Tränat med JAHM hela dagen. Framförande på IOGT-NTO på kvällen. Grattis på födelsedagen, Inger!

Dagens ordspråk: Om du var en blomma och jag var en ko
                              skulle jag äta upp dig för att du är så go'.
                              Citat: Elin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar