söndag 21 oktober 2012

What a weird and strange week!

Veckan började med personalmöte kl. 8.00 i måndags. Resten av jobbdagen blev sen väldigt känslosam, lite nedstämd och smått panikartad. Allt detta p.g.a. de idioter som inte kan låta vår butik vara ifred på nätterna. Nu hoppas vi på ett slut på detta!

I tisdags fick vi "låna" personal från Malmö och det också p.g.a. inbrotten...

Onsdagen var jobbfri för min del och FM-möte på kvällen i Malmö.

Torsdag betydde jobb igen! Det blev en kort dag eftersom jag fick uppsöka vårdcentralen igen och äta mer penicillin. Sen åkte jag hem, tog på mig träningsoverallen och gjorde ingenting! Det var verkligen välbehövt! Tittade först på "En dag" med Annica och sen på "Captain America" med Heléne och Robin.

Fredagen var "fulldag" på jobbet igen.

Sen blev det lördag och kusin Jessica fyllde 30 år! God mat och trevligt sällskap! Alltid lika roligt att träffas!
Heléne, Annica och jag i bilen!
Söndag då! Repriser på TV och ett besök hos mormor och morfar!

So long, gott folk!
<3

2 kommentarer:

  1. Tack för att ni kom! Himla skoj att ha hela släkten samlad!

    SvaraRadera
  2. Absolut, det var jättetrevligt!:)

    SvaraRadera