torsdag 11 oktober 2012

This week's ups and downs

Måndag: Började veckan med ett besök på Vårdcentralen och fick penicillin. Därefter direkt till jobbet.

Tisdag: Förmiddag/eftermiddag i Horröd och DS-möte i Oxie på kvällen.

Onsdag: Vaknar av sms att vi har haft vårt sjätte inbrott i butiken.*. Därefter heldag på Väla och IKEA i Helsingborg med Robin!

Torsdag: Tillbaka på jobbet, mycket att göra.

Fredag: Dagen innefattar jobb.

Lördag: Jobb igen. Därefter Björket för att bli sminkad och fotad.

Söndag: Distriktets halvårsmöte i Klippan

*: Som sagt, ytterligare ett inbrott. Vi är så trötta på det nu! Varför är det bara vår butik som är drabbad? Är det personligt mot oss? Kommer det att hända mitt på dagen? Vår personalchef, Åsa på huvudkontoret, ringde mig igår på min privata mobil fastän jag var ledig och undrade hur jag mådde. Det är inte roligt att jobba när man får en massa onödigt extraarbete hela tiden.

PS: I söndags färgade jag håret och jag trivs skitbra i min nya röd/brun/svarta hårfärg!

Skåneäventyr på Ven 2012
Tack och hej!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar