onsdag 7 december 2011

Lite Juluppdatering!

Alla julklapparna är nu inköpta! Eftersom man jobbar i försäljningsbranschen så jobbar man ju de flesta dagarna fram till jul så därför är det skönt att ha det avklarat.

Igår var jag ledig och jag hann med en hel del! Bl.a. att klippa mig och åka till Kristianstad för att köpa en gran på Rusta. Gran med tillbehör som ljus, kulor och glitter kostade endast 210:-. Jag är egentligen emot plastgranar men vad gör man när man bor i en lägenhet. Bättre en plastgran än ingen gran alls. Det blev även ett besök på Media Markt som precis har öppnat i K-stad. En plattång från OBH Nordica inhandlades och så även det nyaste Sonic&Mario-spelet till Wii. Priserna är så mycket billigare där än i andra butiker.

Så här ser det ut i min juliga lägenhet:






Dagens julsång: "All I Want For Christmas Is You"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar