fredag 1 juli 2011

Redan tillbaka?

Idag har mitt körkort födelsedag! Det fyller 3 år, grattis!

Idag ringde även Åsa på huvudkontoret och jag har skickat in alla mina uppgifter för till hösten blir jag ju som sagt fast anställd!:) Dock är det bara garanterat 50% (blev lite besviken på det då det har pratats om 75%) men det blir alltid fler timmar per månad och om allt går bra i butiken kommer det höjas till 75% så det är bara att hoppas! Kom in och handla hos oss så jag får större tjänst;)

Efter jobbet gick jag direkt till 24:an och tränade. Jag tog träningskläder med mig redan i förmiddags när jag åkte till jobbet och gick sen till gymmet med en gång. På så sätt "slapp" jag att först gå hem, sen gå till 24:an och efter det hem igen. Alltså "tjänade" jag en runda - smart va?...

Hem och laga mat! Fick även en idé att baka kladdkaka. Men jag hade bara ett ägg så det fick bli en halv sats. Fast det täckte ändå hela min hjärteform. Sen hälsade semesterfirarna på som kom med tåget från Stockholm. Vi har spelat Wii och åt kladdkakan.

Nu har de åkt hem och jag har precit pratat med mams i telefon. Så nu väntar sängen - jobb även imorgon..

Dagens: "Den som lever får se"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar