onsdag 1 december 2010

Vi drar till Malmööö!

Skönt med en varannandags jobbvecka!
Planen var egentligen att vi skulle köra till Ullared idag och handla julklappar. Vi, Teresia och jag såklart:) Men nix, någon har tydligen önskat sig snööö... Men jaja, vi klarar oss ändå! Så vi tog tåget till Malmö och Entré istället:) Men där fanns ingenting roligt! Så vi åkte bussen till Hansa istället och gick inne i stan.

Teresia? Får jag köpa en ACDC-tröja? NEEEJ!...Teresia? Får jag köpa en Kizz-tröja? NEEJ! Teresia? Får jag köpa en Beatles-tröja då? NEJ, du var inte ens född då:) Haha... Lite shoppat blev det i alla fall! Kläder till mig och födelsedagspresent till kusinen! Men inga julklappar, jag vet ändå vad jag ska köpa till de flesta:)

Citat T: "Jag vill ha...Päls & skor, päls & skor"!!! Teresia, my friend! Vad skulle jag göra utan dig?:)

Bonde söker fru! Nu, yes!

Imorgon är det jobb igen!

Fredag: Lunch med Andreas! ...3 månader, idag:)

På återseende!

HEEEEEEEEEEEEEEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar