tisdag 21 december 2010

Dan före Dan före Dan före Dopparedan...

21 december och jag har ingen julkänsla, men den kommer väl...Två dagar till att jobba sen är man ledig i två dagar. Jobb igen på Annandag jul! Jag fattar inte varför man måste ha öppet då?! Kan inte folk vänta med att byta, lämna tillbaka eller klaga till det blir vardag? Tydligen inte...Egentligen har butikerna öppet lite på Julafton också men vi har stängt!:) Har man inte lyckats hitta julklapparna innan så kan det nästan vara.

Imorgon tänkte jag faktiskt komma i tid till jobbet! (Hoppas jag, fast det har inte varit mitt fel alla de andra gångerna!) Jag tänker strunta i tågen (!) och gå upp tidigare för att ta en buss. Vilket jag egentligen inte tycker att man borde. Skånetrafiken har missat att det blev vinter även i år! Vilken nyhet!

Julmys både imorgon och på torsdag med olika personer! :)

GOD JUL, ALLA!

Ha de'!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar