söndag 11 augusti 2013

Semester - sommaren 2013

Nu är det inte mycket tid kvar på min semester...
Men jag ska inte klaga, de här tre veckorna har varit väldigt bra!

Robin fick sin födelsedagspresent till slut. Övernattning, spa och trerättersmiddag på Ystad Saltsjöbad. Jättemysigt!
<3
 
 
Robin & jag var också på Maria Magdalena-marknaden i Åhus och så tog vi en runda på stan i Kristianstad.
 
Ett tandläkarbesök hann jag med, inga hål.
 
Sen åkte Heléne och jag till Menorca! Sol, bad - fantastiskt!
Jag på Menorca!


De avslutande dagarna på semestern har vi ägnat åt mammas födelsedag som var igår! Det var mycket trevligt!

Snart börjar allvaret igen och mina snälla "ordinarie" kollegor har flytt fältet och lämnar mig med REA-förberedelser m.m. Men det löser sig nog!

Puss & Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar