måndag 11 mars 2013

VARNING FÖR SVORDOMAR!

Helvete, jävla, förbannade, fan, jäkla, skit, mög, piss!

I ca tre månader har det varit bestämt att Gienny, Jacob och jag skulle åka till Riksgränsen på Arctic Weekend. Nu på onsdag ska vi åka, eller ja, DE ska åka, inte jag...

Sedan i tisdags har jag dragit på mig en riktigt kraftig influensa. I stort sett hela förra veckan hade jag ont i huvudet dygnet runt, ont i ögonen och benen. Dessutom så har det varit feber, svettningar och konstiga drömmar. Jag som aldrig är sjuk annars lyckas såklart att pricka in att bli det just nu! Dock så börjar jag må lite bättre nu men det finns ingen som helst ork i kroppen, det fick vi bevisat igår. Jag vaknar och märker att allt inte är som det ska med mina ögon och skyndar till närmsta spegel. Jag ser då att jag är helt svullen runt ögonen och springer nerför trappan och visar det för mamma och pappa. Efter det skulle jag bara spotta inne på toan och när jag kommer ut igen så säger jag: Jag ser ingenting. Vad som hände sen vet jag inte förrän jag vaknade på soffan, jag hade svimmat. Det var första gången som det hände mig och det var riktigt läskigt! Man hör ingenting och man ser ingenting, man är bara borta. Mamma och jag åkte till vårdcentralen men det var inget allvarligt.

Men nej, det blir inget Arctic Weekend för mig och det är väldigt deprimerande...

Om en lite mer än en månad ska vi till Stockholm så jag får väl hoppas att det går bättre.

2 kommentarer:

  1. Näää, fy så tråkigt! Jag lider med dig!
    Krya på dig!!! Stora, varma kramar!

    SvaraRadera
  2. Tack, så jättemycket! Kram tillbaka!

    SvaraRadera