tisdag 3 juli 2012

En vecka går fort...

...när man har roligt?

Förra veckan bestod mest av jobb, jobb och förresten ännu mer jobb! De första dagarna jobbade jag tillsammans med två timanställda. Vi hade mycket kunder och eftersom de inte var så vana att jobba och samtidigt hantera stress så blev det väldigt stressigt för mig. I måndags t.ex. så gick jag på lunch kl. 15.30, då var jag hungrig kan man säga. Men när sen ordinarie personal var tillbaka igen i torsdags så försvann anstormningen av kunder. Typiskt, eller hur?

Efter sex dagars arbetande så blev det till sist lördagkväll. Då hade Elin och jag bestämt att det var dags för lite Wii-spelande och eftersom "di gamle" Johanssons och Jönssons skulle på logdans så passade det ju bra. Men efter att ha jobbat så pass mycket då blir man ganska trött så vid kl. 24 så somnade jag ifrån mina gäster. Men som tur var så väckte de mig när vi skulle köra till Ella/Horröd.

Ja, nu är det snart onsdag i den här veckan och till helgen är jag faktiskt ledig...men då ska det tydligen regna. Fast om några veckor är det SEMESTER och då ska jag hälsa på Måns Zelmerlöw!


Dagens CD: Absolute Summer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar