lördag 28 januari 2012

Jo, tack! Det rullar på...

Jaha, lördag igen! Så var den här veckan nästan slut. Veckorna består som vanligt till mesta dels av jobbet. Förra veckan var det ju "Stora födelsedagsveckan" men nu har det lugnat ner sig igen.

Vad har annars hänt då? Diverse scoutmöten är avklarade och där ibland ett årsmöte. Vår kupp om en ny valberedning misslyckades men vi fick i alla fall in en utmanare i styrelsen. När "de äldre" hade lämnat ställe stannade "vi yngre" kvar för att kolla film. Det blev Ringaren i Notre Dam. Jag hade faktiskt aldrig sett den innan men kan nu lägga till den i min Disneyfilmslista. Sen åkte några av oss hem (vissa skulle...jobba) medan andra stannade kvar för att sova över.

Nästa vecka ska jag upp till Halmstad på tisdag och torsdag. Vad gör man inte när de ringer "-Maria, kan du komma?! Alla vår extrapersonal är upptagna!" Jo, jag kommer.

Men först är det söndag och GRISJAKT! Yes. Jag är nog lite mer kille än tjej ibland eller bara lite vrickad i huvudet. Men man måste reda upp gubbröran!

Dagens TV-serie: Glee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar